Przerywnik

Witam drogich czytelników i czytelniczki,

pod ostatnim postem nazbierało się wiele komentarzy. Mogłabym odpowiedzieć na nie wszystkie po kolei, ale odpowiedzi na każde z nich będą tutaj. 

Niestety nie wiem, kiedy pojawi się nowy rozdział. Ostatnio pisanie męczy mnie. Wiele razy siadam przed komputerem i przepisuję to, co już zdążyłam przetłumaczyć, ale poddaję się po pewnym czasie, bo czuję się zmęczona. 

Nie oznacza to, że się poddaję, że straciłam ochotę na ciągnięcie tłumaczenia. Blog nie zostaje zawieszony ani zamknięty. Ostatnie cztery rozdziały pojawią się, jednak nie potrafię podać dokładnie kiedy. Nie chcę nic obiecywać, bo boję się, że mogę złamać dane słowo.

Ktoś prosił o link do oryginału. Znajduje się on na stronie głównej w informacjach od samego początku tłumaczenia, ale dla ułatwienia dodam też tutaj -> https://www.fanfiction.net/s/3413147/1/In-Your-Dreams

Pozdrawiam wszystkich wytrwałych, ale też tych, którzy odpuścili sobie czytanie - w pełni ich rozumiem.

Do zobaczenia w kolejnym poście

Thorie 

5 komentarzy:

  1. Czekamy z niecierpliwością. Jak dodasz ostatnie rozdziały to akurat będzie okazja żeby przeczytać wszystko jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uff.. Ciesze się bo już traciłam nadzieję

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    zgłosiłaś się do naszego projektu "Napiszmy Blogaska", dlatego poproszę o podanie adresu email, abym mogła dodać Cię do współautorów.

    Pozdrawiam! :)

    napiszmy-blogaska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      wybacz, że dopiero teraz, jednak ten komentarz gdzieś mi umknął. Mam nadzieję, że jeszcze nie jest za późno.
      Mój mail to wiktoriawitucka@gmail.com

      Usuń