Liebster Award


Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób, informujesz je o tym oraz zadajesz im pytania. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Nominację otrzymałam od wiele kropek z bloga:

Szczerze, nie bardzo wiem, co mogę powiedzieć. Jest mi bardzo miło, że zostałam dostrzeżona i doceniona. Dziękuję!

Czas odpowiedzieć na pytania...

1. Przez jeden dzień masz możliwość używania magii. Jak to wykorzystasz?

Wstyd przyznać, ale jestem bałaganiarą. Zapewne próbowałabym wykombinować, jak sprawić, żeby Chłoszczyść działało przez cały czas w moim pokoju ;)

2. Który z żywiołów jest najbliższy twojej osobowości?

Myślę, że ogień. Jestem dość temperamentna.

3. Którego z bohaterów HP zabrałabyś na romantyczną kolację we dwoje?

Z tych, którzy przeżyli Voldemorta, chyba żadnego. Gdybym mogła kogoś wskrzesić i wtedy się z nim umówić, to byłby to Sev albo Fred. 

4. Złoto czy srebro?

Srebro, zdecydowanie.

5. Co przeniosłabyś z mugolskiego świata do magicznego i na odwrót?

Z mugolskiego do magicznego chyba gumową kaczkę. Artur by się ucieszył :D
Z magicznego do mugolskiego... Hm, dość trudny wybór. Jednak chyba sklep bliźniaków. Zawsze by można znaleźć tam coś do poprawy humoru.

6. Najlepsze wakacje życia?

Nad morzem ze znajomymi. Choć myślę, że gdybym miała okazję pojechać do Anglii, to takie wakacje byłyby dla mnie najlepsze.

7. Miejsce, które chciałabyś zobaczyć?

Jest wiele takich miejsc. Najbardziej z nich wszystkich chyba właśnie Anglię, a nawet całą Wielką Brytanię.

8. Gdybyś miała papugę.... jakiego słowa chciałabyś ją nauczyć?

Och, ja bym jej nauczyła wielu słów, nie tylko jednego!

9. Czego pragniesz najbardziej?

Teraz, w tym momencie? Wyspać się.

10. Marzenie, które udało ci się spełnić to...

Byłam na meczach moich ulubionych polskich drużyn piłkarskich i siatkarskich. Naprawdę, to były wspaniałe przeżycia.

Bardzo miło jest mi nominować:



Teraz to ja zadam pytania:

1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?
2. Jakie pairingi należą do Twoich ulubionych?
3. Kawa czy herbata?
4. Wolisz film czy książkę?
5. Jaki jest Twój sposób na spędzenie wolnego czasu?
6. Co sprawia Ci największą radość?
7. Co jest Twoją słabością?
8. Który kolor jest Twoim ulubionym?
9. Pesymistka czy optymistka?
10. Jaka jest twoja ulubiona postać książkowa?

Życzę powodzenia w odpowiadaniu!
I jeszcze raz dziękuję za nominację. :)

1 komentarz:

  1. Dzięki :) I w dodatku fanka siatkówki :)Ja też:) Zaliczam większość imprez w Łodzi i Bełchatowie:) A do Anglii wyjeżdżam w kwietniu na długooo...
    Pozdrawiam cieplutko A........

    OdpowiedzUsuń